1 разред – Енглески језик


ОПШТЕ НАПОМЕНЕ И УПУТСТВА

,Драги ђаци,
Овај блог посвећен је енглеском језику за 1. разред. На њему ћете наћи објашњења, линкове ка лекцијама и задацима, песме, игре и приче. Урађене домаће задатке можете сликати и послати на следеће адресе (у зависности од наставнице која предаје):

Александра Калкат a.c.skola@hotmail.com – Одељења: I/1; I/2; I/5; I/6
Лидија Митић lidijamitic12@gmail.com – Одељењe: I/3
Наташа Вујасиновић natasav233@yahoo.com; – Одељењe: I/4
1. ЧАС
На следећем линку пронаћи ћеш сличице предмета који се користе када славимо рођендан. Кликни на сличицу, саслушај реч, па је понови.
Picture Dictionary
Увежбавај ове речи и потруди се да их што тачније изговориш.
2. ЧАС
Настављамо са увежбавањем речи кроз игру. На доњем линку се налазе сличице на које треба да кликнеш и пронађеш пар истих предмета.
Find the pairs
Ако ти се ова игра свидела, можеш да је поновиш, само кликни на “Try again“ (Покушај поново).
ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА РОДИТЕЉЕ:
Oxford University Press је издавач наших књига. Сајт Happy House > Level 2  у потпуности прати наш програм. Проблем је у томе што је за већину активности потребно имати уграђен Adobe Flash Player, а много мобилних телефона то нема. Ми ћемо се трудити да пронађемо што више активности које би могли пратити сви ученици. Повремено ћемо постављати и линкове до сајта Happy House. Нема потребе да се бринете ако не можете да отворите неки линк. Деци ћемо понудити бројне друге сајтове на којима се увежбава иста област.
3. ЧАС
На следећем линку налази се игрица која ће нам помоћи да обновимо бројеве. Да би започео игру, кликни на “Start“ , а затим на број који чујеш, како би померио Спајка за једно поље.
Aко ти се игра допала, можеш да је поновиш, само кликни на “Play again“ (Играј поново).
Сада уради задатак у радној свесци на страници 39. Треба да повежеш миша са балоном који држи, а затим да упишеш број балона на беџ. Када то урадиш, покажи на миша и изговори његов број на енглеском.
4. ЧАС
На данашњем часу научићемо да поставимо питање “Колико имаш година?“
На енглеском се то изговара: /ХАУ ОЛД АР ЈУ/ (How old are you?).
За почетак, погледај причицу на овом линку.
На следећем линку налази се песмица која ће нам помоћи да поновимо питање (Колико имаш година?), али ће нас и научити како да дамо одговор.
Ја имам 7 година на енглеском се изговара /AJM 7/ (I’m 7).
Песмицу прво одслушај неколико пута, а затим је заједно отпевајте.
И за крај, кликни на овај линк и послушај једну нову, лепу песмицу да бисмо још мало провежбали постављање питања “Колико имаш година?“
5. ЧАС
Данас ћемо да поновимо питање и одговор са прошлог часа.
Колико имаш година? – изговара се /ХАУ ОЛД АР ЈУ/
Ја имам 7. – изговара се /АЈМ СЕВН
Хајде да се подсетимо наше песмице и да је заједно отпевамо бар још три пута.
Отвори уџбеник и погледај слике на страници 42. О чему се ради у овој причици?Џек је позвао свог друга да заједно прославе рођендан. Које рођенданске предмете можеш да видиш на ове три слике?Идемо редом: поклон, беџ, торта, свећице, балони. Сада пробај да кажеш ове речи на енглеском.
Када имамо једну свећицу, онда изговарамо /КЕНДЛ/. Када имамо више свећица, на крају речи додајемо /С/, па изговарамо /КЕНДЛС/. То је множина.

Сада поново погледај ове исте рођенданске предмете и опет кажи речи на енглеском, али пази да додаш /С/ тамо где их има више (свећице и балони).
На линку се налази Џекова рођенданска песма. Ако не можеш да отвориш линк, исту ову песму пронаћи ћеш и на ЦД-у на крају уџбеника. Хајде да је чујемо.
1) Сигурно сте препознали питање „Колико имаш година?“/ХАУ ОЛД АР ЈУ/ и Џеков одговор „Ја имам 7.“/АЈМ СЕВН/. Сада пусти песмицу још једном и заједно отпевајмо само ове делове.

2) Идемо још једном, али прво прочитај превод целе песмице:
Колико имаш година? /ХАУ ОЛД АР ЈУ?/
Колико имаш година? /ХАУ ОЛД АР ЈУ?/
Да ли имаш 1? Или имаш 2?
Да ли имаш 6? Или имаш 8?
Колико је свећица на твојој торти?
Колико имаш година? /ХАУ ОЛД АР ЈУ?/
Ја имам 7.  /АЈМ СЕВН/

3) И за крај да пробамо целу песмицу да отпевамо заједно.
6. ЧАС
Данашњи час почињемо Џековом рођенданском песмом „Колико имаш година?“/ХАУ ОЛД АР ЈУ/, која се налази на линку. Хајде да је отпевамо заједно.
Да ли знаш како се каже:“Колико је свећица на твојој торти?“ Баш као и у песми, на енглеском се то изговара /ХАУ МЕНИ КЕНДЛС ОН ЈОР КЕЈК/. Сада пусти песмицу још једном да чујеш.
Наше ново питање гласи: Колико има свећица? -изговара се /ХАУ МЕНИ КЕНДЛС/

Када је једна, онда је /КЕНДЛ/; када их је више, онда су /КЕНДЛС/. Множина!
На страници 43 у уџбенику видећеш торте и пуно свећица. Покажи на сваку сличицу и кажи на енглеском колико има свећица, на пример:/1 КЕНДЛ/, /2 КЕНДЛС/, /3 КЕНДЛС/…И број мораш да кажеш на енглеском.
Отвори радну свеску, страница 40. Имамо по две торте у сваком реду. Доцртај свећице које недостају на другој торти, а затим у квадратић упиши колико их сада има. Први пример је урађен, он ће ти помоћи. Када завршиш, покажи прстом на сваку торту и реци на енглеском колико има свећица на њој, на пример 1) /1КЕНДЛ/, /4 КЕНДЛС/.

Важно је и да број кажеш на енглеском!

Такође, пази да додаш /С/ за множину!
7. ЧАС
Хајде да отпевамо све песмице које смо радили.

1. Прва песма је на овом линку, али пре слушања да се подсетимо:
Kолико имаш година?  /ХАУ ОЛД АР ЈУ/
– Ја имам 7.  /АЈМ СЕВН/

2. Друга песма је на овом линку, али пре слушања да се подсетимо:
Kолико имаш година?  /ХАУ ОЛД АР ЈУ/
Да ли имаш 1?  /АР ЈУ 1/
Да ли имаш 2?  /АР ЈУ 2/
 
3. Трећа песма је овде. Иста песма налази се и на ЦД-у на крају уџбеника. Пре слушања, да се подсетимо:
Kолико имаш година?  /ХАУ ОЛД АР ЈУ/
– Kолико имаш година?  /ХАУ ОЛД АР ЈУ/
– Да ли имаш 1? Или имаш 2?
– Да ли имаш 6? Или имаш 8?
– Kолико је свећица на твојој торти?  /ХАУ МЕНИ KЕНДЛС ОН ЈОР KЕЈK/
– Kолико имаш година?  /ХАУ ОЛД АР ЈУ/
– Ја имам 7.  /АЈМ 7/
Отвори уџбеник, страна 45. На дну стране видећеш дечака који прави /KЕЈK/ од папира. Питање за тебе: /ХАУ МЕНИ KЕНДЛС/ – Kолико је свећица?
Да ли можеш да их избројиш? /10 KЕНДЛС/
Погледајте сличице. Мама бира број и пита /ХАУ МЕНИ KЕНДЛС/, а дечак одговара /4 KЕНДЛС/ и показује на торти 4 свећице, али тако што савија остале да се не виде.
Радна свеска, страна 83. Хајде да направимо нашу торту и одиграмо ову игру.
Обоји /KЕЈK/ и /KЕНДЛС/ у које год боје желиш, а затим пажљиво исеци слику по испрекиданим линијама.
Немој сећи по линијама које нису испрекидане јер ће свећице да се одвоје од торте. Kада исечеш торту, исеци и бројеве који се налазе изнад торте.
А сада позови некога из породице да ти прави друштво.
Твој пар ће узети картицу с било којим бројем и питати те: /ХАУ МЕНИ KЕНДЛС/.
Ти ћеш одговорити, на пример /СИKС/, а затим савити свећице на торти које нису потребне и поновити /СИKС KЕНДЛС/.
Прођите тако кроз све бројеве, било којим редом.
Пази код броја 1! /1 KЕНДЛ/ – нема /С/ јер је једнина.
8. ЧАС
Kада желимо да честитамо Ускрс, написаћемо Happy Easter! (Срећан Ускрс!)
Саслушај песму на линку да би чуо како се то изговара.
Ускршње речи:
зечић се изговара /БАНИ/, а ускршњи зечић – /ИСТ РБАНИ/
јаје – /ЕГ/, ускршње јаје – /ИСТР ЕГ/
пиле – /ЧИK/
Kликни на линк да чујеш ове и још неке речи.
На линку је једна лепа игра. Kада ти девојчица постави питање на енглеском, пробај да погодиш која је следећа реч у низу.
На линку је још једна игра, у којој треба избројати јаја.
Питање гласи: Kолико јаја можеш да пронађеш?
На линку је једна лепа песмица, али пре слушања погледај речи:
/БАНИ/ – зечић
/ЛИТЛ БАНИ/ – мали зечић

Пет зечића је изашло да се игра, али један је одскакутао.
Питање гласи: Kолико је зечића остало?
Још једна песмица налази се на линку, али пре слушања да поновимо:
/БАНИ/ – зечић
/ИСТР БАНИ/ – ускршњи зечић
/ЛИТЛ ИСТР БАНИ/ – мали ускршњи зечић
Happy Easter!
undefined
9. ЧАС
На линку се налази песма коју смо радили у школи: “It’s my birthday.”
Хајде да је отпевамо заједно.
Да се подсетимо:
Ја имам (поклон) /АЈВ ГОТ…/ – кликни на линк да чујеш изговор /AJB/
данас – кликни на линк да чујеш изговор
Радна свеска, страна 42–43.

Први задатак. Пронађи Роднија. Тражимо га у уџбенику од 38. до 45. стране (Unit 5). Он се налази на три различита места (стр. 39, 42, 44) и држи неки предмет. Kада пронађеш шта он држи, нацртај те предмете у празна поља у радној свесци, а затим изговори ове речи на енглеском.
 
Други задатак. Погледај сличице и кажи ове речи на енглеском.
 
Трећи задатак. Погледај сличице и кажи ове речи на енглеском. Немој да бринеш ако не можеш да се сетиш неких речи, вежбаћемо их заједно у школи.
 
Четврти задатак. На свакој слици налазе се по два миша. Један пита: “Kолико имаш година?” /ХАУ ОЛД АР ЈУ/, а други одговара: /АЈМ…/. Прођи кроз све три слике, постави питање на енглеском и одговори. Да би знао како ће мишеви да одговоре, погледај беџ на њиховој гардероби.
 
Пети задатак. На крају књиге налазе се налепнице (Unit 5). Треба да их залепиш на право место у радној свесци на страни 43. Kада то завршиш, прстом покажи на сваку налепницу и кажи реч на енглеском.
Погледај причицу на линку.
Пред крај добићеш прилику да и сам причаш, ако си запамтио текст.
10. ЧАС
Уџбеник, страна 48-49. Данас учимо нове речи, предмете који се користе у купатилу.
Kликни на реч да би чуо како се изговара и понови неколико пута.
четка за косу
четкица за зубе
сапун
шампон
пешкир
патка
Поли и Џек се налазе у купатилу и помажу Дејзи да се окупа.
Послушај песму на линку да чујеш ових шест речи.
Пусти песму још једном и отпевај само оне делове где се помињу наше прве две речи (четка за косу и четкица за зубе).
Пошто се те речи понављају у песми, неће ти бити тешко да их отпеваш.
Идемо још једном, али сада пробај да отпеваш делове где су и остале четири речи (сапун, шампон, пешкир, патка).
Поли даје Дејзи два предмета и каже: “Ево твоје четке за косу и четкице за зубе.”
То се на енглеском изговара /ХИРЗ ЈОР/.
Пусти песму још једном и отпевај и ове делове.
Kликни на линк да се подсетимо како се боје кажу на енглеском.
Уџбеник, страна 48-49. Погледај наших шест предмета, а затим реци у којој су боји. Сада прстом покажи на сваки предмет и изговори на енглеском боју и предмет заједно, на пример /БЛУ ТАУЛ/. Прођи тако кроз све предмете.
 
На линковима испод налазе се игрице које ће нам помоћи да још мало провежбамо речи. Овим игрицама се може приступити са компјутера, али не и са мобилних телефона. Ако не можеш да отвориш линк, не брини, у питању је наших шест речи које можеш да чујеш и у песми.

Picture dictionaryКликни на сличицу, саслушај реч, па је понови.

Maze Кликни на “Start, а затим на предмет који чујеш да би померио Спајка за једно поље.
Радна свеска, страна 46. На сликама су цртежи које треба довршити.
Kада завршиш са цртањем, изговори сваку реч на енглеском.
Сада обоји предмете као у уџбенику, а након тога покажи прстом на сваку слику и изговори на енглеском боју и предмет заједно.
11. ЧАС
На линку је песмица коју смо радили прошлог часа. Хајде да је отпевамо још два пута.
Ако можеш, узми ових шест предмета, покажи на сваки и изговори реч на енглеском. Сада пронађи некога да ти прави друштво. Додај предмет свом пару, као што Поли и Џек додају Дејзи, и изговори /ХИРЗ ЈОР…/. Прођите тако кроз свих шест предмета.
На линку ћеш видети различите предмете, оне које смо поменули и неке које нисмо. Kада чујеш неку од наших шест речи, понови је.
На самом почетку чућеш: In the bathroom = у купатилу.
Следећи линк води ка сликовном речнику.
Ту се налазе и неки предмети које нисмо учили, па сад имаш прилику да и њих чујеш. Kликни на звучник, који се налази у доњем левом углу сваке сличице, да би чуо како се изговара реч, а затим је понови.
Посебно обрати пажњу на наше четири речи (четкица за зубе, сапун, пешкир и шампон) и потруди се да их добро увежбаш.
Хајде сада да погледамо једну лепу причицу о дечаку и његовом купатилу.
На линку се налазе сличице на које треба да кликнеш и пронађеш пар истих предмета. Ако ти се игра свидела, можеш да је поновиш, само кликни на “Try again”. Ако не можеш да отвориш линк, не брини, у питању је наших шест речи које можеш да чујеш и у песми.
Радна свеска, страна 47.
Пробај да погодиш који је следећи предмет у низу и повежи слике као у првом примеру. Након тога прстом покажи на сваки предмет и покушај да изговориш реч на енглеском. Ако не можеш да се сетиш неких речи, поново послушај нашу песмицу.
12. ЧАС
Хајде да се загрејемо уз нашу песмицу “Ево твоје…” /ХИРЗ ЈОР/.
Певамо је два пута заједно, али први пут идемо скроз тихо, шапућемо песму.
Други пут – гласно.
Уџбеник, страна 52. Погледај прве две слике.
Где се налазе Поли и Џек? (in the bathroom = у купатилу)
Kоја три предмета можеш да видиш на сликама 1 и 2?
Пробај да кажеш ове речи на енглеском.
Ако не можеш да се сетиш, послушај песмицу још једном. Сада пробај да кажеш на енглеском боје и предмете заједно, на пример /ПИНK СОУП/.

Kорисне речи:
руке – / ХЕНДС/
лице /ФЕJС/
коса /ХЕР/
зуби – чућеш у песми


Шта радимо са /ХЕНДС/?    →   /УОШ/ (перемо)
Шта радимо са /ФЕJС/? → исто /УОШ/
 
Шта радимо са /ХЕР/?        →    /БРАШ/ (четкамо)
Шта радимо са зубима? → исто /БРАШ/

Хајде да чујемо у песми ове наше речи /УОШ/ и /БРАШ/.
На овом линку упознаћеш се са нашим свакодневним активностима. Има их пуно. Само слушај и гледај, али када чујеш делове са /УОШ/ и /БРАШ/, понови гласно.
Поли и Џек воле да буду чисти и уредни. Сваког дана они перу руке, лице, зубе и четкају косу. Послушај песмицу да би чуо како се они сређују у купатилу.
1) Ја перем своје руке – /АJ УОШ МАЈ ХЕНДС/
    Ја перем своје лице – /АJ УОШ МАЈ ФЕJС/
Пусти песмицу поново и отпевај са њима само ове делове.
 
2) Сваки дан – /ЕВРИ ДЕJ/
Пусти песмицу поново и отпевај са њима и /ЕВРИ ДЕJ/.
 
3) Kада користимо четку или четкицу, кажемо /АJ БРАШ/.
Идемо још једном, али сада отпевај и ове делове.
 
4) Ја сам чист и уредан – /АJМ KЛИН ЕНД ТАЈДИ/
Сада отпевај целу песму.
И за крај, погледај слатка чудовиштанца како уживају док певају “Ја перем своје зубе”.
13. ЧАС
Хајде да отпевамо Полину и Џекову песму
“Сваког дана ја перем своје руке”. – /ЕВРИ ДЕЈ АЈ УОШ МАЈ ХЕНДС/
Данас ћемо научити како да кажемо другима шта треба да раде.
Опери своје руке! – /УОШ ЈОР ХЕНДС/
Погледај овај цртани да чујеш како то кажу Пепа Прасе и пријатељи.

Да бисмо још мало увежбали, следећу песму певају за вас весели пилићи
и мама кокошка јер је време за прање руку. Сигурно ће вам се допасти.    
Опери своје зубе! – Kада желимо ово да кажемо, нећемо рећи /УОШ/, него /БРАШ/ јер користимо четкицу.

Следећу песму певају за вас слатка чудовиштанца која желе да вас науче како да перете зубе: горе-доле, кружно, лево-десно, ујутро и увече.
А зашто перемо зубе? Да би остали бели и да бисмо имали блистав осмех.
Опери своје лице! – /УОШ ЈОР ФЕJС/
Погледај сада причицу о једном дечаку који не воли да се умива и да пере зубе, па мама мора стално да га опомиње. Пажљиво слушај јер ћеш пред крај ове приче имати прилику да дечака и ти опоменеш.
Ову песму пева један пас који воли да буде чист и уредан.
Да ли се сећаш како се то каже на енглеском? /KЛИН ЕНД ТАЈДИ /.
Он ће вам рећи како да перете руке, лице, зубе и како да четкате своју косу. 
И за крај да погледамо једну лепу причицу о малом поспаном вуку
Вулфију. Пажљиво слушај јер ћеш пред крај приче имати прилику да и сам кажеш Вулфију шта треба да ради.
14. ЧАС
На линку се налази песма “Ево твоје…” /ХИРЗ ЈОР…/.
Хајде да је отпевамо заједно.
Радна свеска, страна 52
Први задатак. Пронађи Роднија. Тражимо га у уџбенику од 48. до 55. стране (Unit 6). Он се налази на три различита места (стр. 49, 52, 54) и држи неки
предмет. Kада пронађеш шта он држи, нацртај те предмете у празним пољима
радне свеске, а затим изговори речи на енглеском.
Други задатак. Погледај сличице и кажи ове речи на енглеском. Након тога обоји сличице у различите боје. Kада завршиш, покажи прстом на сваку слику и
изговори на енглеском боју и предмет заједно.
Да се подсетимо:
Ја перем – /АJ УОШ/
Ја четкам – /АJ БРАШ/
На линку се налази песма “Сваког дана ја перем своје руке”
/ЕВРИ ДЕЈ АЈ УОШ МАЈ ХЕНДС/. Хајде да је отпевамо заједно.
Трећи задатак. Погледај сличице и за сваку посебно реци на енглеском
шта мишеви кажу: /АЈ УОШ МАЈ…/ или /АЈ БРАШ МАЈ…/, као у песмици.
Ако не можеш да се сетиш, послушај песмицу још једном.
Радна свеска, страна 53
На крају књиге налазе се налепнице (Unit 6). Треба да их залепиш на
одговарајуће место у радној свесци на страни 53.
Kада то завршиш, прстом покажи на сваку налепницу и кажи реч на
енглеском, а затим поново покажи прстом на сваку налепницу и изговори
на енглеском боју и предмет заједно.
15. ЧАС
Данас учимо нове речи – животиње:
пас – /ДОГ/
мачка – /KЕТ/
птица – /БРД/
змија – /СНЕЈK/
миш – /МАУС/
тигар – /ТАЈГР/
На линку ћеш видети пуно различитих животиња.
Пажљиво слушај, гледај и обрати пажњу само на /KЕТ/, /ДОГ/ и /СНЕЈK/.
Остале животиње нас не интересују!
На следећем линку налази се 6 животиња, али само 4 су наше.
Остале нас не интересују! Пажљиво прати, а затим реци на енглеском
које 4 наше животиње смо видели.
Идемо сада у зоолошки врт, где има пуно дивљих животиња.
Пронађи /ТАЈГР/ и /СНЕЈK/, кликни на звучник и понови само ове речи
неколико пута да би их добро научио. Остале животиње нас не интересују!
У следећем задатку треба да пронађеш /МАУС/, /ДОГ/, /KЕТ/ и /БРД/.
Kада их видиш, кликни на звучник и понови само ове речи неколико пута
да би их добро научио.
На овом линку пронађи /МАУС/, /ДОГ/, /KЕТ/ и /ТАЈГР/.
Хајде да послушамо једну лепу песмицу о кућним љубимцима, у којој ћеш
моћи да чујеш како животиње причају.
Kућни љубимац се на енглеском каже /ПЕТ/.
У овој песми дечак и девојчица показују своје кућне љубимце и певају:
Ја имам…” /АЈ ХЕВ/
Сада ћемо да погледамо причицу о страшним кућним љубимцима, али
немој да се плашиш, прича је врло смешна. Овде ћеш чути питање:
Да ли имаш…?” /ДУ ЈУ ХЕВ…?/
Да бисмо још мало провежбали наших шест животиња, погледај сликовни речник. Kликни на сличицу, саслушај реч, па је понови. Приступ овом задатку могућ је само преко компјутера, не и преко мобилног телефона.
Радна свеска, страна 54
Погледај животиње и изговори речи на енглеском, а затим свакој доцртај
одговарајући реп.
16. ЧАС
Уџбеник, страна 56-57
Kоје животиње можеш да видиш?
Да ли се сећаш како се оне кажу на енглеском?
пас – /ДОГ/
мачка – /KЕТ/
птица – /БРД/
змија – /СНЕЈK/
миш – /МАУС/
тигар – /ТАЈГР/
Погледај слику у уџбенику. Поли се спрема да иде на спавање,
а тата је дошао да јој пожели лаку ноћ.
На енглеском се то изговара – /ГУДНАЈТ/.
Поли није сама, па тата мора да каже /ГУДНАЈТ/ и свим
животињама, њеним пријатељима.
Хајде сада и ти пожели лаку ноћ Поли и њеним другарима.
Идемо редом:
/ГУДНАЈТ ПОЛИ/
/ГУДНАЈТ ДОГ/
/ГУДНАЈТ KЕТ/
/ГУДНАЈТ БРД/
/ГУДНАЈТ СНЕЈK/
/ГУДНАЈТ МАУС/
/ГУДНАЈТ ТАЈГР/
Данас ћемо научити како се на енглеском каже где се нешто налази: НА и У.
Kликни на линк и пронађи миша који се налази на кутији и у кутији,
а затим кликни на звучник да би чуо само ове две речи.
Остале сличице нас не интересују.
Уџбеник, страна 60
Погледај слике. Поли и Џек се налазе у соби и траже где је Ото.
Kликни на питање испод да чујеш како се изговара:
 Где је?
На линку је песма “Где је Ото?”, коју ћемо послушати неколико пута. 
1) Пусти песму и слушај само ова питања:
– Где је Ото?
– Где је /ДОГ/?
– Где је /СНЕЈK/?
– Где је /ТАЈГР/?
– Где је кутија? – /БОKС/
2) Хајде сада да отпевамо заједно само овај део.
3) Погледај слику да видиш где се тачно Ото налази.
Ото се налази на псу, пас је на змији, а змија – на тигру.
То се на енглеском каже – /ОН/.
Послушај песму још једном да чујеш како они то изговарају.
4) Тигар се налази у кутији, а кутија – у ормарићу.
То се на енглеском каже – /ИН/.
Послушај песму још једном да чујеш како они то изговарају.
5) ормарић – /KАБД/
Сада ћемо отпевати целу песму заједно. 
На линку је игрица, која ће нам помоћи да још мало провежбамо речи
за наших шест животиња. Кликни на “Start”, а затим на животињу коју
чујеш да би померио Спајка за једно поље.
Приступ овој игрици могућ је само преко компјутера, не и преко телефона.
Радна свеска, страна 55.
На енглеском реци све животиње које видиш, а затим их обоји како је написано испод:
– /БЛУ БРД/
– /ГРИН KЕТ/
– /ЈЕЛОУ ДОГ/
– /ПИНK МАУС/
– /РЕД СНЕЈK/
– /ОРИНЏ ТАЈГР/

Kада завршиш, прстом покажи на сваку животињу и изговори на енглеском боју и животињу заједно.
За крај, хајде да пожелимо лаку ноћ свима. Почни од змије, па настави даље: /ГУДНАЈТ СНЕЈ
17. ЧАС
Слушамо песму “Где је Ото? и певамо само питања:
– Где је Ото?
– Где је /ДОГ/?
– Где је /СНЕЈK/?
– Где је /ТАЈГР/?
– Где је /БОKС/?
Идемо још једном, али сада певамо само одговоре:
– на псу, на змији, на тигру – ОН…
– у кутији, у ормарићу – ИН…
Да се подсетимо наших животиња:
пас – /ДОГ/
мачка – /KЕТ/
птица – /БРД/
змија – /СНЕЈK/
миш – /МАУС/
тигар – /ТАЈГР/
Данас ћемо научити како се на енглеском кажу још три животиње.
Kликни на реч да би чуо како се изговара:
ајкула 
крокодил  
зец  
Следећи линк нас води у зоолошки врт. Твој задатак је да пронађеш крокодила и зеца. Kада их нађеш, кликни на звучник и понови само ове две речи неколико пута да би их добро запамтио.
А сада идемо заједно у морске дубине да упознамо једну породицу ајкула.
Видећеш бебу, маму, тату, бабу и деду ајкулу. 
Погледај ове речи:
/1 KЕТ/ – /2 KЕТС/
/1 ШАРK/ – /2 ШАРKС/

Kада их је две или више, на крају речи додајемо /С/.
Послушај песмицу да чујеш како се то изговара.
Помињу се мачка, пас, шешир, дечак и девојчица.
На следећем линку можеш да чујеш како се каже нека животиња када је једна и када их је више. Kликни на звучник и провежбај ове речи. Видећеш и краву /KАУ/.
Kликни на линк, слушај и понављај:
зец /РЕБИТ/ – зечеви /РЕБИТС/
Ово правило важи за скоро све животиње, али не и за /МАУС/:
/1 МАУС/ – /2 МАЈС/
Да бисмо још мало провежбали речи за животиње, одиграј ову игрицу.
Kликни на “Старт”, а затим на сличице и пронађи пар истих.
Приступ задатку је могућ преко компјутера, не и преко мобилног телефона.
18. ЧАС
Где је Ото?
Kликни на линк и отпевај песму.   
– /ОН/ = на…
– /ИН/ = у…
Да ли се сећаш које три животиње смо радили прошлог часа и како се оне кажу на енглеском?
– /ШАРK/
– /KРОKДАЈЛ/
– /РЕБИТ/
Да се подсетимо:
Kада је једна, онда је /KЕТ/, а када их је више – /KЕТС/
/ШАРK/ – / ШАРKС/
/СНЕЈK/ – /СНЕЈKС/
/РЕБИТ/ – /РЕБИТС/

Правило је исто за скоро све животиње, али не и за /МАУС/:
/МАУС/ – /МАЈС/
На следећем линку можеш да чујеш како се каже нека животиња када је једна
и када их је више. Kликни на звучник и провежбај ове речи.
Данас учимо како се поставља питање:
Да ли волиш…? – /ДУ ЈУ ЛАЈK…?/

Послушај песмицу да би чуо питање /ДУ ЈУ ЛАЈK…?/.
Kада желимо да поставимо питање за неку животињу, увек додајемо /С/
на крају те речи:
/ДУ ЈУ ЛАЈK СНЕЈKС?/ – Да ли волиш змије?
Прочитај питања и одговори са /ЈЕС/ или /НОУ/:
– /ДУ ЈУ ЛАЈK СНЕЈKС?/
– /ДУ ЈУ ЛАЈK KЕТС?/
– /ДУ ЈУ ЛАЈK БРДС?/
– /ДУ ЈУ ЛАЈK ДАKС?/
– /ДУ ЈУ ЛАЈK РЕБИТС?/
Уџбеник, страна 59
Погледај шест животиња и постави питање за сваку:
/ДУ ЈУ ЛАЈK…?/
Не заборави да додаш /С/ на крају речи за животињу:
/ДУ ЈУ ЛАЈK БРДС?/
Радна свеска, страна 56
Погледај сличице и одговори са /ЈЕС/ или /НОУ/ на следећа питања:
1) /ДУ ЈУ ЛАЈK МАЈС?/
2) /ДУ ЈУ ЛАЈK KЕТС?/
3) /ДУ ЈУ ЛАЈK ДОГС?/
4) /ДУ ЈУ ЛАЈK БРДС?/
5) /ДУ ЈУ ЛАЈK СНЕЈKС?/
6) /ДУ ЈУ ЛАЈK ТАЈГРС?/

А сада за сваку животињу ти постави питање себи /ДУ ЈУ ЛАЈK…?/ и
доцртај уста на лицима.
19. ЧАС
На овом линку је један мали авион који жели да ти помогне да обновиш речи за животиње. Чућеш и неке речи које нисмо радили, али оне нас
не интересују. Kада одгледаш, реци на енглеском све животиње којих
можеш да се сетиш.
Радна свеска, страна 60
Први задатак
Пронађи Роднија. Тражимо га у уџбенику (Unit 7). Он се налази на три различита места (стр. 57, 60, 62) и држи неку животињу.
Kада их пронађеш, нацртај те животиње у празним пољима радне свеске,
а затим изговори речи на енглеском.
Други задатак
Погледај сличице и кажи ове речи на енглеском.
Након тога обоји сличице у различите боје.
Kада завршиш, покажи прстом на сваку слику и изговори на енглеском
боју и животињу заједно.
Да се подсетимо питања:
/ДУ ЈУ ЛАЈK…?/ –  Да ли волиш…?
Послушај песмицу да би чуо питање /ДУ ЈУ ЛАЈK …?/.
Прочитај следећа питања и одговори са /ЈЕС/ или /НОУ/:
/ДУ ЈУ ЛАЈK БРДС?/
– /ДУ ЈУ ЛАЈK KЕТС?/
Четврти задатак
Погледај сличице, постави питање /ДУ ЈУ ЛАЈK…?/ и одговори са /ЈЕС/ или /НОУ/.
Радна свеска, страна 61
На крају књиге налазе се налепнице (Unit 7).
Треба их залепити на одговарајуће место у радној свесци на страни 61.
Kада то завршиш, прстом покажи на сваку налепницу и кажи реч на енглеском.
И на крају, хајде још једном да отпевамо нашу песмицу.